A Pokol Angyala!

.

2010. június 15., kedd

Bevezető!

Hali Tudom, hogy késtem nem jelentkezem meg semmi, de most itt van egy rövid bevezető. Remélem sokan fogjátok olvasni! Hamarosan jön az első feji! Pusz Lyly


Úgy gondoltam, hogy messze van még az én időm, de tévedtem… Azon a délutánon, amikor Lucifer kirótta rám a feladatomat, összeroskadtam. Sírtam, fájt a fejem. Barátnőm nem tudott megnyugtatni. Egyre csak azt kántálta, hogy „Sikerülni fog, Sikerülni fog!”. Pedig én tudtam, hogy nem. Tudtam, hogy kudarcot fogok vallani. Nem fogom tudni megcsinálni. Igaz, hogy egy kemény erőszakos, szeszélyes lány vagyok, de mégis. Ez sok az idegeimnek. A sírást, és a kétségbeesést a düh érzése váltotta fel. Miért pont én, és miért pont Őt? A harag irányított. Felpattantam, és elindultam a mester elé. Reklamálni. Dühtől fortyogva trappoltam végig az egész városon. Hiszen a Pokol nem úgy nézett ki, mint ahogy a legtöbben elképzelik. Nem voltak sem lángcsóvák, sem apró vulkánok, sem vérvörös vagy fekete felhők. Apró kis városka, ahol kertes házak vannak. Van, aki egyedül egy házban van, és vannak akik hatan vannak három szobában. Én szerencsés vagyok. Barátnőmmel élek. Rögtön hozzá költöztettek, ahogy a halálom után ideérkeztem. Elsőnek az tűnt fel, hogy más a hangulat, mint régen, amikor még éltem. Sosincs napsütés, mindig borult az ég. Nincs nevetés, sem boldogság, csend és kihaltság van mindenütt. De ez sokszor jó. Lehet gondolkodni, az életen, azon, hogy miért kerültünk ide, mit követtünk el. Az élet örömein, szomorúságain, a családon. Mindenen. Hisz csend és nyugalom van, mindig, kivéve akkor, amikor valaki megzavarja Lucifer nyugalmát, békességét. És én pont ezt fogom csinálni.




9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon tetszett a bevezető!!!!Kiváncsi leszek a folytatásra!!!csak így tovább:)
Ancsu<3

Flóó írta...

tök jó :D
várom a folytit :)

Névtelen írta...

Kerítést..xDD:D Amúgyjólett... ennyi. xD bocs, de sok teher van mostanában a vállamon.
Natii (bocs lusta voltam bejelentkezni xDD)

Leander88 írta...

Izgalmasnak ígérkezik :) Még sosem olvastam hasonlót sem, szóval eléggé fel vagyok már spanolva XD
Egy apró megjegyzésem lenne, ha nem gond :$
Rövidek a mondatok. Lehet, hogy ez csak engem zavar (ami valószínű), de szerintem meg kellene próbálnod a különálló mondatokat egy gondolattá összefűzni, így élvezetesebb lenne olvasni (persze, nem azt mondom, hogy 6soros mondatokat kell írni, csak...ááá, mind1, ne is hallgass rám :))
Remélem nincs harag érte, és tényleg, őszintén várom már az első fejezetet (meg a többit is :D)
xoxo
Lea

Névtelen írta...

Sziasztok!

Örülök, hogy tetszik. Kedves Lea, nem nem haragszom, inkább örülök, mert mindig mindenki csak dicsér, és végre kaptam egy olyan kritikát, ami a hasznomra válhat. Köszönöm, hogy leírtad, megpróbálok, hosszabb mondatokat írni csak még vissza kell rázódnom.
Pusz: Lyly

Névtelen írta...

tök jó de mikor lesz folytatás..

Bexx írta...

Megmondtam, hogy tőmondatokat írtál, de neem rám soha nem hallgat senki..xD
Natii..

Szimi írta...

Igen, nekem is határozottan tetszik a bevezető, úgyhogy szívesen olvasnék még

Bonnie Wheatbloom írta...

hmmm...tetszik.:D
nézz be hozzám ha van kedved: www.gate-of-darkness.blogspot.com